Vragen? Bel: 073-2034014    Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur

Retourneren

Retourbeleid

Ben je niet 100% tevreden? Dat vinden we jammer, maar voor u geen enkel probleem! In het kader van de wet 'Kopen op afstand' heeft u na het doen van aankopen bij De Naaimachineshop het recht op een afkoelings periode. Makkelijker gezegd; bij de aankoop van een van onze producten heeft de klant de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien (14) werkdagen. Deze 14 werkdagen gaan in op de dag na ontvangst van het product door of namens de klant. Gedurende deze termijn zal de klant zorgvuldig omgaan met het product en ook de verpakking. Hij zal het product niet uitpakken of gebruiken om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan De Naaimachineshop retourneren, conform de door De Naaimachineshop verstrekte redelijke en duidelijke instructies. De Klant heeft het recht de geleverde zaken binnen veertien (14) werkdagen na ontvangst, zonder opgaaf van redenen terug te sturen naar De Naaimachineshop mits:

a. Retourneren is op kosten van de klant.
    Niet afdoende gefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen door De Naaimachineshop.
b. De Klant zelf verantwoordelijk is voor de wijze van versturing en
    voor het risico van het pakket -en deze verantwoordelijkheid en
    dit risico hierbij door klant worden aanvaard- totdat De Naaimachineshop het in ontvangst heeft genomen.
c. De gereconditioneerde of nieuwe geleverde machines niet gebruikt zijn.
d. De geleverde producten in de originele en onbeschadigde verpakking zitten. 

De herroeping geldt als ontbindende voorwaarde waarbij de Klant recht heeft op teruggave van hetgeen reeds betaald is.

Retouradres

De Naaimachine Shop
Rivierenplein 12
5215CR Den Bosch
Tel:  073 2034014



Verkeerd artikel

Indien u een verkeerd artikel geleverd heeft gekregen. Dat is heel vervelend, onze excuses hiervoor! Neem direct even contact op met onze klantenservice zodat we dit kunnen rechtzetten.